2011. május 2., hétfő

2011.05.02

mai napom úgy indult,h kelt az ébresztő...első gondolatom:"ez miért csörög,ha ma érettségi szünet?:O"...de aztán rájöttem,h megyek fel Pestre...vonaton találkoztam egy animéssel,akinek szintén hasonló stílusa van,mint nekem...felértünk Pestre és amíg le nem szálltam metróról addig beszélgettünk...utána a buszra felszálltam és olyan érzésem volt,mintha valami ott lenne a hátam mögött,pedig nem volt ott senki,de ahogy leszálltam a buszról még mindig éreztem ezt a különös érzést...mikor felértem Luchoz szerencsére eltűnt...utána pár órával befutott Niki is és filmeztünk...filmezés után Niki ment barátjához mi meg Luccal Biáért,és így 3-asban elmentünk először Biának selyemsálat venni,utána elmentünk Bia siklójának ennivalót venni,utána fagyi és végül kimentünk Margit-szigetre...ott beszélgettünk minden féléről...kb. fél órával mielőtt elindultunk volna Mekibe,azelőtt oda ment hozzánk egy csávó és elkezdett Biával flörtölni...én majdnem beszóltam neki,h "na most húzd el a csíkot vagy véged van"...Meki után meg mentünk vonatomhoz...vonatnál sikerült rávenni Luct és Biát,h jöjjenek el velem vonattal Kelenföldig...ott elköszöntünk egymástól...hát kb ennyi volt a mai napom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése